• Tylko online

Odzyskaj Klienta. Jak nie bać się telefonu do Klientów w dobie pandemii? - szkolenie online

492,00 zł
Brutto

Szkolenie online „Odzyskaj Klienta. Jak nie bać się telefonu do Klientów w dobie pandemii?"

Dla kogo: handlowcy, doradcy Klienta, osoby, których specyfika pracy wymaga częstych kontaktów telefonicznych z Klientami

Forma: interaktywne szkolenie online, pełne zaangażowanie Uczestników

Czas trwania: 3 h

Maksymalna liczba Uczestników: 9

Wymagania: połączenie internetowe, słuchawki, sprawna kamerka

Terminy: zapytaj o najbliższe terminy pod adresem biuro@profes.com.pl

Ilość

Szkolenie online „Odzyskaj Klienta. Jak nie bać się telefonu do Klientów w dobie pandemii?" pomoże Ci przygotować się do odnowienia i efektywnego kontynuowania kontaktów z Klientami w zdalnej formie - drogą telefoniczną.

Choć dotychczas spotykaliśmy się na sali szkoleniowej, dziś zapraszamy Cię przed monitor, gdzie w bezpiecznym i wygodnym miejscu weźmiesz udział w tych samych angażujących aktywnościach rozwojowych, ale w nowej digitalnej odsłonie! 


Korzyści, czyli 3 powody, dla których warto:

- przećwiczysz w praktyce pod okiem Trenera jak skutecznie rozmawiać ze swoim Klientem,

- otrzymasz bieżącą informację zwrotną, która pomoże Ci zmodyfikować własne praktyki w sferze kontaktu z Klientem,

- poznasz argumenty, jakie warto wykorzystywać w rozmowie z Klientem, który mierzy się z konsekwencjami pandemii.

 

Program szkolenia:

  1. Poznanie dobrych praktyk w zakresie budowania pretekstów do ponownego kontaktu telefonicznego z Klientem w czasach pandemii
  2. Modyfikacja standardów rozpoczynania i prowadzenia skutecznej rozmowy telefonicznej z Klientem do specyfiki obecnych warunków prowadzenia biznesu, w celu podtrzymania lub odbudowania relacji z Klientem
  3. Wypracowanie argumentacji odnośnie szans biznesowych, jakie niosą ze sobą czasy pandemii
  4. Zarządzanie trudnymi sytuacjami podczas obecnych kontaktów telefonicznych z Klientem.
  5. Trening telefonów do Klientów - wykonanie autentycznych telefonów do Klientów Uczestników szkolenia.

 

Trener:

Krzysztof Mironowicz – Trener i Konsultant PROFES. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji (sztuka profesjonalnej prezentacji, komunikacja i asertywność, komunikacja menedżerska, prowadzenie spotkań, kontakty z mediami), zarządzania (budowanie zespołu, kierowanie zespołem, organizacja pracy własnej, skuteczny Menedżer, liderowanie i przewodzenie, techniki zespołowego rozwiązywania problemów, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie zmianą, współpraca w zespole, styl coachingowy w zarządzaniu, doradztwo, coaching) oraz sprzedaży i obsługi Klienta (aktywne pozyskiwanie i obsługa Klienta, współpraca z kluczowymi Klientami firmy, telemarketing, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje). Jego doświadczenie trenerskie obejmuje ponad 1500 dni szkoleniowych i warsztatów. Ma na koncie współpracę z kilkuset firmami z różnych branż: produkcyjnych, handlowych i usługowych, a także z instytucjami publicznymi. Przeprowadził szkolenia dla wszystkich grup pracowników: od zarządów przez management, handlowców, pracowników kontaktu z Klientem,  mistrzów i pracowników liniowych.


Ważne! Przed szkoleniem online:

- przygotuj słuchawki,
- upewnij się, że nie masz zasłoniętej kamerki,
- upewnij się, że zarówno kamerka, jak i dźwięk w Twoim komputerze są sprawne,
- upewnij się, że Twój komputer i przeglądarki nie mają włączonych blokad systemów.

 

Chcesz poznać terminy najbliższych szkoleń? Napisz do nas: biuro@profes.com.pl 

9 Sztuk
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.