Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

REJESTRACJA


1) Jak zarejestrować się w Sklepie PROFES?

Aby zarejestrować się w Sklepie PROFES należy w panelu logowania kliknąć w link „Nie masz konta? Załóż je”. W formularzu rejestracyjnym należy podać następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło.

2) Czy muszę się zarejestrować, by dokonać zakupu w Sklepie PROFES?

Rejestracja nie jest konieczna. Aby dokonać zamówienia, można skorzystać z opcji „Zamówienie jako gość”.

3)  Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

W sytuacji gdy użytkownik zapomni hasła, w panelu logowania należy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła?”, a następnie podać e-mail wykorzystany podczas rejestracji do Sklepu PROFES. W wiadomości e-mail przesłany zostanie link do zresetowania hasła.


ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI


1) Skąd będę mieć pewność, że moje zamówienie zostało złożone?

Po złożeniu zamówienia na stronie Sklepu, użytkownik otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.

2) Jak mogę opłacić zamówienie?

Aby opłacić zamówienie można skorzystać z płatności przelewem na konto Sklepu, płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu: Przelewy24 lub płatności kartą płatniczą.

3) W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności należy dokonać w polskich złotówkach (PLN).


REKLAMACJE


1) Jak mogę zareklamować produkt?

Reklamacje można składać drogą mailową na adres: biuro@profes.com.pl lub też pisemnie na adres: PROFES Sp. z o.o. Sp.k., ul. Koreańska 13, 52-121 Wrocław. W treści maila należy uwzględnić jak najwięcej informacji i okoliczności, dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.


REALIZACJA SZKOLEŃ ONLINE


1) W jakim języku prowadzone są szkolenia?

Szkolenia są prowadzone w języku polskim, jednak w większości przypadków (oprócz szkolenia "Jak skutecznie realizować szkolenia w oparciu o Microsoft Teams") do ich realizacji wykorzystywany jest anglojęzyczny program Zoom. Wszyscy Uczestnicy szkoleń (również ci, którzy nie posługują się językiem angielskim) otrzymają pełne wsparcie Trenera tak, aby bez przeszkód móc korzystać z funkcjonalności programu Zoom.

2) W jakiej formie są realizowane szkolenia?

Szkolenia są realizowane w formie online. Są to szkolenia otwarte, a grupa uczestników ograniczona jest do 8-9 osób.

3) Jakie są wymagania do udziału w szkoleniu online?

Aby wziąć udział w szkoleniu online wymagane jest posiadanie komputera i dostępu do połączenia internetowego. W trakcie szkolenia potrzebne będą również słuchawki oraz sprawna kamerka, dzięki której Uczestnik będzie mógł udostępniać obraz video.

4) W jaki sposób mogę wziąć udział w szkoleniu po jego zakupie?

Po zamówieniu szkolenia i uregulowaniu płatności, Uczestnik otrzyma drogą mailową instrukcję jak krok po kroku zalogować się do programu Zoom  i wziąć udział w szkoleniu.

 

ZAKUP E-LEARNINGOWYCH PIGUŁEK I SZKOLEŃ 

 

1) Czy mogę obejrzeć treść pigułki lub szkolenia e-learningowego przed zakupem?

Tak, aby zobaczyć zawartość interesujących Cię pigułek lub szkoleń - wybierz tematy i skontaktuj się  z nami pod adresem biuro@profes.com.pl, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie dedykowany, czasowy dostęp do naszej platformy.

2) W jakim formacie są publikowane e-learningowe pigułki i szkolenia?

Wszystkie nasze pigułki e-learningowe oraz szkolenia e-learningowe produkujemy w programie Articulate Storyline 360 i są one publikowane w międzynarodowym standardzie SCORM 1.2. Dodatkowo nasze produkcje są publikowane do formatu HTML5, która nie wymaga użycia wtyczek Flash.

3) Jaką mam pewność, że zakupione pigułki i szkolenia e-learningowe zostaną odtworzone przez posiadaną przeze mnie platformę e-learningową?

Nasze produkcje e-learningowe są publikowane w międzynarodowym standardzie SCORM 1.2. Każda platforma LMS odtwarzająca ten format obsłuży nasze pigułki i szkolenia e-learningowe.

4) Nie posiadam platformy LMS, a chciałbym/-abym, aby moi pracownicy mieli swobodny dostęp do produkcji e-learningowych w dedykowanej dla nich przestrzeni. Co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@profes.com.pl. Szybko i w rozsądnej cenie przygotujemy dla Ciebie Twoją własną platformę e-learningową.

5) Nie posiadam platformy LMS, a nie mam obecnie budżetu na taki zakup. Jak mogę odtworzyć pigułki i szkolenia?

W takiej sytuacji podpowiemy Ci, jak zainstalować nasze pigułki i szkolenia na serwerze internetowym posiadanym przez Twoją firmę lub jak przesłać szkolenia i pigułki fizycznie na każdy komputer, na którym mają zostać odtworzone, by móc korzystać z nich w trybie offline. Pamiętaj jednak, że w przypadku obydwu tych rozwiązań nie będziesz mieć możliwości śledzenia wyników i podejść uczestników.

Możesz też skorzystać z opcji dzierżawy, o której przeczytasz poniżej.

6) Czy zakupione pigułki i szkolenia będą możliwe do odtworzenia na urządzeniach mobilnych?

Tak, wszystkie nasze produkty e-learningowe są responsywne, co oznacza, że będziesz mógł/-a je odtwarzać na urządzaniach mobilnych. Jedynym warunkiem jest stabilne połączenie internetowe w Twoim urządzaniu mobilnym.

7) Czy zakupione pigułki i szkolenia posiadają pokład lektorski? Czy mogę zamówić produkt e-learningowy bez podkładu lektorskiego i otrzymać niższą cenę?

Tak, wszystkie pigułki i szkolenia posiadają podkład lektorski. Są one sprzedawane jako gotowe produkty i nie ma możliwości ich zakupu bez podkładu lektorskiego.

8) Czy po zakupie pigułki lub szkolenia otrzymam plik źródłowy do niego?

Nie, pigułki i szkolenia sprzedawane są w formie pliki zip, gotowe do implementacji na platformie LMS. Pliki źródłowe pozostają własnością PROFES.

9) Czy mogę kupić kilka pigułek e-learningowych w jednym produkcie - jako całość?

Tak – jest to dodatkowo płatna usługa. Jeśli jesteś zainteresowany napisz do nas na adres biuro@profes.com.pl, a my przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę. 

10) Czy realizujecie produkcje e-learningowe na zlecenie- szyte na miarę?

Oczywiście! Zapraszamy do kontaktu pod adresem biuro@profes.com.pl – przygotujemy dla Ciebie ofertę.

11) Jakie są minimalne wymagania techniczne, które muszę spełnić, aby uruchomić pigułkę lub szkolenie e-learningowe?

- Windows: Internet Explorer 11, Microsoft Edge (ostatnia wersja), Google Chrome (ostatnia wersja), Firefox (ostatnia wersja)

- Mac: Safari (ostatnia wersja), Google Chrome (ostatnia wersja), Firefox (ostatnia wersja)

- Mobile: Safari w Apple iOS 10 lub późniejsze Google Chrome Apple iOS 10 lub późniejsze, Google Chrome w Android OS 4.4 lub późniejsze



DZIERŻAWA PIGUŁEK I SZKOLEŃ E-LEARNINGOWYCH

1) Na czym polega dzierżawa pigułek i szkoleń?

Dzierżawa polega na otrzymaniu czasowego dostępu do wybranej pigułki lub szkolenia poprzez platformę e-learningową PROFES. Umożliwi Ci ona korzystanie z produkcji e-learningowej przez 30 dni kalendarzowych – o każdej porze i z każdego miejsca 24 h/ dobę.

2) Czy po 30 dniach kalendarzowych stracę dostęp do pigułki / szkolenia e-learningowego?

Dzierżawa uprawnia Cię do korzystania z pigułki lub szkolenia e-learningowego przez okres 30 dni kalendarzowych. Gdy wygaśnie, nie będziesz móg/-ła dalej korzystać z e-learningu, ale do Twojej dyspozycji pozostaną pigułki i podsumowania szkoleń w formacie PDF. Będziesz miał/-a możliwość pobrać je i zapisać na swoim komputerze po zakończeniu każdej e-learningowej pigułki lub szkolenia. Dzięki tym materiałom będziesz mógł/-a wracać do interesujących Cię treści i utrwalać wiedzę nawet po upływie ważności dostępu do platformy. 

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem pigułki lub szkolenia na innych warunkach, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@profes.com.pl.